Az intelligencia és a fesztelenség együtt erőt és nőiességet sugároz. Ezek a tulajdonságok inspirálóak. Egy nő képes arra, hogy vezető pozíciót töltsön be, mégis nőies maradjon; érvényesítsük nőies erőnket életünkben. Fontosnak éreztem, hogy olyan -special edition- kiadást alkossunk meg, amely ezt a kettősséget ünnepli a nőkben, fejti ki Carolina Herrera de Baez, az Illatház kreatív igazgatója. A -Polka Dot játékos, könnyed és lenyűgöző forma- és színvilága egyszerre tükrözi a magabiztosságot és kifinomult eleganciát sugárzó Carolina Herrera életstílust. Ahogy a tervező szokott fogalmazni, néha a legegyszerűbb dolgok a leghatásosabbak.
Különleges élmény volt a Carolina Herrera csapattal dolgozni és a kampány kreatív tervezése során felidézni a márka történetét nyilatkozta Karlie Kloss, az illat nagykövete. A Polka Dot nem csak időtlen szimbólum a divat világában, hanem különös jelentőséggel bír a Carolina Herrera divatmárka életében is, és több vonatkozásban tükrözi a kampány üzenetét: ragyogás, nőiesség, optimizmus és magabiztosság.
A Polka Dot életörömet sugároz: természetes elegancia és vagányság. A divatos ruhákra és az illatokra egyaránt jellemző, hogy magabiztosabbá tesznek. A Polka Dot, akárcsak az igazán jó illatok erővel, önbizalommal vértez fel, mondja végezetül Herrera de Baez. Az új kiadás főhősnője a szupermodell és vállalkozó Karlie Kloss, aki a Good Girl jól ismert arca a kezdetek óta.
Karlie tökéletesen megtestesíti a Good Girl Dot Drama női karakterét: egyszerre okos és merész; határozott és lezser. Titokzatos aura veszi körül; valódi modern ikonná érett, jellemzi Herrera de Baez. Az új kollektor kampányában Karlie Kloss egy ellenállhatatlan és mesterien ügyes femme fatale-t játszik. A kampány tisztelettel adózik a film noir aranykora előtt; a modell megjelenése, kisugárzása és stílusa olyan enigmatikus dívákat idéz meg, mint Lauren Bacall, Rita Hayworth és Tippi Heddren, Alfred Hitchcock múzsája. Hűen a Good Girl mottójához: jó rossznak lenni! Az illatüveg szintén a pöttyös mánia jegyében született. Az ikonikus Good Girl tűsarkú cipő három részből áll: a karcsú felsőrész lakk hatású fekete-fehér pöttyös, a hátsó rész lakk fekete, a tűsarok pedig arany színben pompázik.
A dizájn hangsúlyozza a Louise Turner parfümőr kreálta keleties-virágos illat kettősségét. A jázmin és a tubarózsa ragyogásának melyet tovább fokoz a bergamott, a damaszkuszi rózsa, a citrom és a liliom) ellenpólusai a sötétebb gourmand akkordok: haba tonka és kakaó (vaníliával, mandulával, fahéjjal és kasmírral fűszerezve az erőteljesebb hatásért). A parfüm doboza szemet gyönyörködtetően esztétikus: a fekete kartont fehér pöttyök és arany csíkok ékesítik. A special edition a Good Girl rajongók szenvedélyét és márkahűségét ünnepli. A 80ml-es exkluzív illatüveget Karlie Kloss együttműködésével tervezték és a dobozon a modell aláírása látható aranybetűkkel.
Különleges élmény volt a Carolina Herrera csapattal dolgozni és a kampány kreatív tervezése során felidézni a márka történetét nyilatkozta Karlie Kloss, az illat nagykövete. A Polka Dot nem csak időtlen szimbólum a divat világában, hanem különös jelentőséggel bír a Carolina Herrera divatmárka életében is, és több vonatkozásban tükrözi a kampány üzenetét: ragyogás, nőiesség, optimizmus és magabiztosság.
A Polka Dot életörömet sugároz: természetes elegancia és vagányság. A divatos ruhákra és az illatokra egyaránt jellemző, hogy magabiztosabbá tesznek. A Polka Dot, akárcsak az igazán jó illatok erővel, önbizalommal vértez fel, mondja végezetül Herrera de Baez. Az új kiadás főhősnője a szupermodell és vállalkozó Karlie Kloss, aki a Good Girl jól ismert arca a kezdetek óta.
Karlie tökéletesen megtestesíti a Good Girl Dot Drama női karakterét: egyszerre okos és merész; határozott és lezser. Titokzatos aura veszi körül; valódi modern ikonná érett, jellemzi Herrera de Baez. Az új kollektor kampányában Karlie Kloss egy ellenállhatatlan és mesterien ügyes femme fatale-t játszik. A kampány tisztelettel adózik a film noir aranykora előtt; a modell megjelenése, kisugárzása és stílusa olyan enigmatikus dívákat idéz meg, mint Lauren Bacall, Rita Hayworth és Tippi Heddren, Alfred Hitchcock múzsája. Hűen a Good Girl mottójához: jó rossznak lenni! Az illatüveg szintén a pöttyös mánia jegyében született. Az ikonikus Good Girl tűsarkú cipő három részből áll: a karcsú felsőrész lakk hatású fekete-fehér pöttyös, a hátsó rész lakk fekete, a tűsarok pedig arany színben pompázik.
A dizájn hangsúlyozza a Louise Turner parfümőr kreálta keleties-virágos illat kettősségét. A jázmin és a tubarózsa ragyogásának melyet tovább fokoz a bergamott, a damaszkuszi rózsa, a citrom és a liliom) ellenpólusai a sötétebb gourmand akkordok: haba tonka és kakaó (vaníliával, mandulával, fahéjjal és kasmírral fűszerezve az erőteljesebb hatásért). A parfüm doboza szemet gyönyörködtetően esztétikus: a fekete kartont fehér pöttyök és arany csíkok ékesítik. A special edition a Good Girl rajongók szenvedélyét és márkahűségét ünnepli. A 80ml-es exkluzív illatüveget Karlie Kloss együttműködésével tervezték és a dobozon a modell aláírása látható aranybetűkkel.