A La Femme Prada meghívás az érzelmek
birodalmába. Az új illat ismeretlen útra vezet, a megszokottól eltérő
világba a Frangipani (Templomfa – Nyugatindiai jázmin – Plumeria)
segítségével. Ez egy rendkívül érzéki szoláris jegy, amely távoli
világba repít harmatos frissességével. Ez a jegy keveredik a
Ylang-Ylang-gal, és az illatkompozíciónak a méhviasz, a vanília és a
tubarózsa kölcsönöz finomságot. Desztillált vetiverfű teszi teljessé.
A
kampányhoz a legújabb színészgenerációhoz tartozó tehetséges
színművészeket kértek fel: Dane DeHaan, Ansel Elgort, Mia Goth és Mia
Wasikowska alkotják az első szereposztást, ők személyesítik meg a Prada
elegáns világát, többféle módon, mindannyian több szerepben.
A
dizájn Mivel valójában egy egész két önálló részét alkotják, a La Femme
Prada és a L’Homme Prada üvege és csomagolása közt nincs kontraszt,
sokkal inkább kiegészítik egymást. A L’Homme Prada a Ház klasszikus,
szimbolikus nyelvezetét használja. Ikonikus fekete Prada Saffiano bőr
borítja az üveg íves hátsó oldalát és ez a motívum köszön vissza az
egyszerű, dombornyomott doboz keresztcsíkos csomagolásán. Az eredeti
Prada logó ezüst színnel domborodik ki az üveg elülső oldalán, majd
tükröződik és a hátoldalán lenyomatként jelenik meg.
A Prada
divatház alapszínei közül a fehéret és az aranyat választották a női
illathoz, amelyek hűen tükrözik az illat érzéki, perzselő jellegét. A
borostyános üveg pedig egzotikus hangulatot teremt. Az üveg belső
kialakítása Prada ékszerdobozra emlékeztet. A belső tükröződés fénytörő
effektussal megsokszorozza a képi hatást, ezzel a La Femme Prada
identitás sokszínűségét és a márka sokoldalúságát jeleníti meg.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése