Energia és életöröm érzése Az ellentétek varázslatos vonzása, a szerelem és rock egymásra találása határozza meg karakterét. Az új limitált kiadásban kapható illat rendkívül biztos és érzéki alapokkal bír: ínyenc fekete vanília, varázslatos ámbra, és Mandragóra.
A Black XS L'Exces Extreme szívjegyei a híres nagyböjti rózsa (hunyor) és a maszlag gyengédséget sugallnak, majd kiegészül a barack lágyságával. A parfüm nyitányában a narancs uralkodó jegyeit a zsázsa karakteres illata töri meg.
Los Angeles színe, illata és stílusa rendkívül egyedi Az ellentétek varázslatos vonzása, a szerelem és rock egymásra találása határozza meg karakterét. Black XS L.A. története: Lépj Los Angeles izzó aszfaltjára, érezd a közeli sivatag talpad alól áradó forróságát. Nézz fel, pihentesd tekinteted a pálmafákon, ahogyan élénkzöld koronáit lengeti a lágy szellő.
Merülj el a határtalan égbolt kékségében. Lassan megszűnik körülötted a világ, és átadod magad a végtelenség érzésének. Los Angeles színe, illata és stílusa rendkívül egyedi. Színpalettája vibráló és dinamikus: az óceán csillámló kéksége, az utak fakó koptatott szürkéje, a nap, amely reggel halovány sárga, délben a perzselő tűz színét idézi, naplementekor pedig narancs színben pompázik.
Az illat: Az új limitált kiadásban kapható illat rendkívül biztos és érzéki alapokkal bír: ínyenc vanília, varázslatos ámbra, földes-fás jegyek. A Black XS L.A. szívjegyei a híres nagyböjti rózsa (hunyor) és az orchidea gyengédséget sugallnak, majd egyfajta kontrasztként megjelenik a rum, mint alapjegy egzotikus és mámorító illatával.
A fejjegy meghatározói a finom kókuszvíz, az élénk vörös áfonya és a keserű narancs, melynek vastag kérge éppen ellenpólusa a tamarindusznak puha levelének. Az ellentétek varázslatos vonzása, a szerelem és rock egymásra találása határozza meg karakterét.
Sportos elegancia, kifinomultság és időtlenség A Mercedes-Benz Mercedes-Benz Intense fás fűszeres illat férfiak számára. Az alapillat intenzívebb kiadása
A parfüm fejjegyei kalabriai bergamott, olasz mandarin, citrom- és ibolya levél; Szívjegyei: bourbon bors, a cascalone molekulák, galbanum, szerecsendió és abszolút ibolya ; Alapjegyei ambroxot, amerikai cédrust, bourbon vetivert, limbanolt, indonéz pacsulit és cetalox-ot tartalmaz
A fényűző gépkocsikat gyártó német Mercedes-Benz márka, mely kitűnik sportos eleganciájával, letisztult design -jával és technikai érettségével, 2012 -ben bővítette kínálatát ugyancsak fényűző parfümökkel is. Az első parfümjét, mely a Mercedes-Benz by Mercedes-Benz nevet kapta, Oliver Creps készítette. Neki tökéletesen sikerült megtestesítenie az illatban mindazt, amit a Mercedes-Benz jelképez. Hibátlanság, kiváló minőség, sportos elegancia.
Ezekkel a tulajdonságokkal nemcsak a Mercedes-Benz autói rendelkeznek, hanem a szexi, energiával teli parfümök is. A Mercedes-Benz olyan parfümök széles választékát kínálja, melyek kifejezik az igazi férfi személyiségét, aki értékeli a márka minőségét.
A Mercedes-Benz parfümök olyan vásárlóknak készültek, akik kedvelik a letisztult formákat, a kiegyensúlyozottságot és az érzelmi részleteket, valamint életstílusukkal tökéletesen kiegészítik a márka filozófiáját.
A modern, időtlen, luxust imádó hölgyek parfümje. A virágos-gyümölcsös Mercedes-Benz for Her illat 2013 –ban került bemutatásra, születését Michel Almairac –nak köszönheti.
A Mercedes-Benz parfümök olyan vásárlóknak készültek, akik kedvelik a letisztult formákat, a kiegyensúlyozottságot és az érzelmi részleteket, valamint életstílusukkal tökéletesen kiegészítik a márka filozófiáját.
B. Balenciaga a titokzatos, érzéki és lenyűgöző nő parfümje. Olyan nőké, akik kifinomult pontossággal tudják, hogy milyen mértékben nyíljanak meg, ezáltal titokzatosságot és sejtelmességet hagynak maguk után.
A friss, és mégis csábító, erőteljes illat fejjegyét gyöngyvirág, ibolya levelek és zöldborsó akkordjai alkotják. A szív magába foglalja orris-t és cédrust, alapjegyeiben található pézsma és kasmírfa teszi tartóssá at illatot.
Az üveg nagyon elegáns és művészi. A parfümüveget Balenciaga szalonjában található márványpadló ihlette.
A SZTÁR illata. Színpompás és energikus, a L Imperatrice élete egy mozifilm, aminek ő a hősőnje. Minden szempár rá szegeződik, ha belép egy terembe. Vibráló, vonzó, árad belle a személyes varázs és az erő.
Féktelen, briliáns és hihetetlenül szenvedélyes. Zamatos egzotikus gyümölcsök és élénk rózsaszín virágok a főbb összetevői ennek az illatnak. A friss görögdinnye és a lédús kivi mesteri kombinációja ez a parfüm, amelyet rózsaszín ciklámen virág esszenciája tesz üdítő illatszenzációvá. Dolce & Gabbana legújabb illat-kollekciója: az Anthology öt parfümből áll, és mindegyiket egy-egy tarot lapról neveztek el.
Minden parfümnek külön "arca" és identitása van, és az illatok egyszerre használhatóak férfiak és nők által (bár nem teljesen uniszexek, van, ami egy kicsit édeskésebb, van, amelyik kevésbé). A D&G márka első parfümcsaládja két évig készült, méghozzá azzal a céllal, hogy "a feje tetejére állítsa a szépségipart".
A most kiadásra kerülő parfümöket jövőre két újabb kártyalap követi. A fotókat és a reklámszpotokat Mario Testino készítette, a pletykák szerint a tervezőpáros 25 millió dollárt költ a reklámkampányra...
A CSÁBÍTÓ illata. A Le Bateleur perzsel forrósága lecsendesedik a vizes szívjegyben mieltt teljesen lenyugodna a földes alapjegyben. Egyszerre tüzes mégis friss, folyékony mégis szilárd, az illat tökéletes szimfóniája a kiegyensúlyozott ellentéteknek. Személyiség:
A Csábító Provokatív és játékos szenvedélyes, mégis irígylésre méltón nyugodt - az a férfi, aki megkapja, amit akar. Uralkodó és megkülönböztet, határozott és egyenes, a Le Bateleur egy tökéletes mediterrán csábító. Az illat provokálóan aromás és csábító vetiverből áll. Aromás és merész parfüm, a koriander és a nyírfalevelek illata a fejjegyben azonnal érezhető. Átható aromájuk keveredik az alapjegy csábító, földes textúrájú vetiverjével. Olyan érzés, mintha csobbannánk egyet a hűs vízben. Dolce&Gabbana legújabb illat-kollekciója: az Anthology öt parfümből áll, és mindegyiket egy-egy tarotlapról neveztek el.
Minden parfümnek külön "arca" és identitása van, és az illatok egyszerre használhatóak férfiak és nők által (bár nem teljesen uniszexek, van, ami egy kicsit édeskésebb, van, amelyik kevésbé). A D&G márka első parfümcsaládja két évig készült, méghozzá azzal a céllal, hogy "a feje tetejére állítsa a szépségipart".
A most kiadásra kerülő parfümöket jövőre két újabb kártyalap követi. A fotókat és a reklámszpotokat Mario Testino készítette, a pletykák szerint a tervezőpáros 25 millió dollárt költ a reklámkampányra...