Dior divatház

2021. június 14., hétfő

Guerlain Insolence 2018 EDT női parfüm ÚJ CSOMAGOLÁSBAN!

https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=6345

NÖIES-MODERN-VIRÁGOS-GYÜMÖLCSÖS A Guerlain legújabb női illata melyet Hilary Swank kétszeres Oscar díjas amerikai színésznő neve is fémjelez, valódi modern és nőies illat. A virágos-gyümölcsös kompozíció az illatkreátorok Sylvaine Delacourte és Maurice Roucel legmerészebb álmait fejezi ki. Az ibolya, a vörös "guruló gyümölcsök" - mint például a málna - és az írisz harmóniája tökéletesen fejezi ki a mai nők vágyait, merész, vakmerő és szabad karakterét. Az Insolence ragyogás egy gondtalan lélek szemében, mely nem fél semmitől és senkitől, a magabiztosság, és a vidám szórakozás csöndes mosolya. Insolence... felemelt fejjel, hétköznapi bájjal és kissé gúnyos eleganciával kifejezheted a saját stílusod. Mindezeken felül nem próbál semmihez sem hasonlítani. Átütő eredmény: Az INSOLENCE két ember munkájának gyümölcse. Maurice Roucel volt az, aki megalkotta a L' Instant de Guerlain illatot, valamint Sylvaine Delacourte, aki a Guerlain örökség magas rangú képviselője. 

Ez a rendkívüli, s a konvenciókhoz egyáltalán nem ragaszkodó parfüm egyedülálló szerkezettel rendelkezik. Az INSOLENCE nem tartozik a ciprusos, orientális, fás vagy aldehid illatcsaládba, és nem is hagyományos virágillat. Az illatpiramis szerkezetét feltörték, hogy nyitottabb formához jussanak. Egy jellegzetes ibolya illattal egyenesen a parfüm szívjegyébe repít az első találkozás. Az ibolya új értelmezése vakító, vadul eleven, vibráló és diadalmas. Semmi sem állhatna távolabb ennek az illatjegynek a hagyományos értelmezésétől - amelyet általában lágynak és mérsékeltnek mutatnak be - mint egy félénk suttogás, ahogy egy törékeny kis ibolya megbújik az árnyékban. Nos, ismerősnek tünik, mégis hihetetlenül más... átalakítva, átváltoztatva! Az ibolya illatjegy olyan vidám, bogyós, vörös gyümölcsökkel társul, mint a málna, amelyet először használtak Guerlain parfüm készítésénél. Ezek a "kísérő jegyek kiemelik a kompozíció vidám, modern karakterét, és egy leheletnyi narancsvirág és rózsa hozzáadásával, intenzív érzékiséget fejeznek ki. A végső illatkompozícióban tonkabab, gyanta és a csodálatosan érzéki írisz is fellelhető. Az írisz rokonságban van az ibolyával a methylonone ágon keresztül (a methylionone molekula mindkét fajtában megtalálható). 

Ez az illatjegy méltóságteljes és mélyreható, ez teszi az INSOLENCE-t luxus parfümmé. AZ INSOLENCE ÜVEG FORMÁJA EGY HÁROM-LÉPÉSES KERINGÖ... A Serge Mansau szobrász által alkotott üveg olyannak tünik, mintha maga a fény formálta volna. Eltekintve a tetején lévő Guerlain logotól és a parfüm nevétől - mely az üveg platina peremén látható - semmi sem akadályozza a fény áramlását az üvegen keresztül. Az üveg három részből áll, egy testből, egy nyakból és egy tetőből. A három fél-gömb nehéz lenne ahhoz, hogy megtartsa egyensúlyát. Ezért felépítésük spirális, mintha három szédítő kört téve meg emelkednének a magasba. Hilary Swank Az INSOLENCE reklámarca a kétszeres Oscar-díjas Hilary Swank, aki senkihez sem hasonlítható szépségével és vibráló személyiségével tökéletesen testesíti meg a független nőt. S nem beszélve kiemelkedő intelligenciájáról, mely segítette őt a számára megfelelő filmszerepek és rendezők kiválasztásában. Hilary legalább olyan fontosnak tekinti a Guerlainnél betöltött szerepét, mint színészi munkáját.

Guerlain Insolence EDT női parfüm

 https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=2338

NŐIES-MODERN-VIRÁGOS-GYÜMÖLCSÖS A Guerlain legújabb női illata melyet Hilary Swank kétszeres Oscar díjas amerikai színésznő neve is fémjelez, valódi modern és nőies illat. A virágos-gyümölcsös kompozíció az illatkreátorok Sylvaine Delacourte és Maurice Roucel legmerészebb álmait fejezi ki. Az ibolya, a vörös "guruló gyümölcsök" - mint például a málna - és az írisz harmóniája tökéletesen fejezi ki a mai nők vágyait, merész, vakmerő és szabad karakterét. 

Az Insolence ragyogás egy gondtalan lélek szemében, mely nem fél semmitől és senkitől, a magabiztosság, és a vidám szórakozás csöndes mosolya. Insolence... felemelt fejjel, hétköznapi bájjal és kissé gúnyos eleganciával kifejezheted a saját stílusod. Mindezeken felül nem próbál semmihez sem hasonlítani. Átütő eredmény: Az INSOLENCE két ember munkájának gyümölcse. Maurice Roucel volt az, aki megalkotta a L' Instant de Guerlain illatot, valamint Sylvaine Delacourte, aki a Guerlain örökség magas rangú képviselője. Ez a rendkívüli, s a konvenciókhoz egyáltalán nem ragaszkodó parfüm egyedülálló szerkezettel rendelkezik. 

Az INSOLENCE nem tartozik a ciprusos, orientális, fás vagy aldehid illatcsaládba, és nem is hagyományos virágillat. Az illatpiramis szerkezetét feltörték, hogy nyitottabb formához jussanak. Egy jellegzetes ibolya illattal egyenesen a parfüm szívjegyébe repít az első találkozás. Az ibolya új értelmezése vakító, vadul eleven, vibráló és diadalmas. Semmi sem állhatna távolabb ennek az illatjegynek a hagyományos értelmezésétől - amelyet általában lágynak és mérsékeltnek mutatnak be - mint egy félénk suttogás, ahogy egy törékeny kis ibolya megbújik az árnyékban. Nos, ismerősnek tűnik, mégis hihetetlenül más... átalakítva, átváltoztatva! Az ibolya illatjegy olyan vidám, bogyós, vörös gyümölcsökkel társul, mint a málna, amelyet először használtak Guerlain parfüm készítésénél. Ezek a "kísérő jegyek2 kiemelik a kompozíció vidám, modern karakterét, és egy leheletnyi narancsvirág és rózsa hozzáadásával, intenzív érzékiséget fejeznek ki. A végső illatkompozícióban tonkabab, gyanta és a csodálatosan érzéki írisz is fellelhető. Az írisz rokonságban van az ibolyával a methylonone ágon keresztül (a methylionone molekula mindkét fajtában megtalálható). Ez az illatjegy méltóságteljes és mélyreható, ez teszi az INSOLENCE-t luxus parfümmé. AZ INSOLENCE ÜVEG FORMÁJA EGY HÁROM-LÉPÉSES KERINGŐ... A Serge Mansau szobrász által alkotott üveg olyannak tűnik, mintha maga a fény formálta volna. 

Eltekintve a tetején lévő Guerlain logotól és a parfüm nevétől - mely az üveg platina peremén látható - semmi sem akadályozza a fény áramlását az üvegen keresztül. Az üveg három részből áll, egy testből, egy nyakból és egy tetőből. A három fél-gömb nehéz lenne ahhoz, hogy megtartsa egyensúlyát. Ezért felépítésük spirális, mintha három szédítő kört téve meg emelkednének a magasba. Hilary Swank Az INSOLENCE reklámarca a kétszeres Oscar-díjas Hilary Swank, aki senkihez sem hasonlítható szépségével és vibráló személyiségével tökéletesen testesíti meg a független nőt. S nem beszélve kiemelkedő intelligenciájáról, mely segítette őt a számára megfelelő filmszerepek és rendezők kiválasztásában. Hilary legalább olyan fontosnak tekinti a Guerlainnél betöltött szerepét, mint színészi munkáját.

Guerlain Insolence női parfüm EDP Kifutó!

https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=3739

NŐIES-MODERN-VIRÁGOS-GYÜMÖLCSÖS A Guerlain legújabb női illata melyet Hilary Swank kétszeres Oscar díjas amerikai színésznő neve is fémjelez, valódi modern és nőies illat. A virágos-gyümölcsös kompozíció az illatkreátorok Sylvaine Delacourte és Maurice Roucel legmerészebb álmait fejezi ki. Az ibolya, a vörös "guruló gyümölcsök" - mint például a málna - és az írisz harmóniája tökéletesen fejezi ki a mai nők vágyait, merész, vakmerő és szabad karakterét. Az Insolence ragyogás egy gondtalan lélek szemében, mely nem fél semmitől és senkitől, a magabiztosság, és a vidám szórakozás csöndes mosolya. Insolence... felemelt fejjel, hétköznapi bájjal és kissé gúnyos eleganciával kifejezheted a saját stílusod. Mindezeken felül nem próbál semmihez sem hasonlítani. 

Átütő eredmény: Az INSOLENCE két ember munkájának gyümölcse. Maurice Roucel volt az, aki megalkotta a L' Instant de Guerlain illatot, valamint Sylvaine Delacourte, aki a Guerlain örökség magas rangú képviselője. Ez a rendkívüli, s a konvenciókhoz egyáltalán nem ragaszkodó parfüm egyedülálló szerkezettel rendelkezik. Az INSOLENCE nem tartozik a ciprusos, orientális, fás vagy aldehid illatcsaládba, és nem is hagyományos virágillat. Az illatpiramis szerkezetét feltörték, hogy nyitottabb formához jussanak. Egy jellegzetes ibolya illattal egyenesen a parfüm szívjegyébe repít az első találkozás. Az ibolya új értelmezése vakító, vadul eleven, vibráló és diadalmas. Semmi sem állhatna távolabb ennek az illatjegynek a hagyományos értelmezésétől - amelyet általában lágynak és mérsékeltnek mutatnak be - mint egy félénk suttogás, ahogy egy törékeny kis ibolya megbújik az árnyékban. Nos, ismerősnek tünik, mégis hihetetlenül más... átalakítva, átváltoztatva! Az ibolya illatjegy olyan vidám, bogyós, vörös gyümölcsökkel társul, mint a málna, amelyet először használtak Guerlain parfüm készítésénél. Ezek a "kísérő jegyek kiemelik a kompozíció vidám, modern karakterét, és egy leheletnyi narancsvirág és rózsa hozzáadásával, intenzív érzékiséget fejeznek ki. 

A végső illatkompozícióban tonkabab, gyanta és a csodálatosan érzéki írisz is fellelhető. Az írisz rokonságban van az ibolyával a methylonone ágon keresztül (a methylionone molekula mindkét fajtában megtalálható). Ez az illatjegy méltóságteljes és mélyreható, ez teszi az INSOLENCE-t luxus parfümmé. AZ INSOLENCE ÜVEG FORMÁJA EGY HÁROM-LÉPÉSES KERINGÖ... A Serge Mansau szobrász által alkotott üveg olyannak tűnik, mintha maga a fény formálta volna. Eltekintve a tetején lévő Guerlain logotól és a parfüm nevétől - mely az üveg platina peremén látható - semmi sem akadályozza a fény áramlását az üvegen keresztül. Az üveg három részből áll, egy testből, egy nyakból és egy tetőből. A három fél-gömb nehéz lenne ahhoz, hogy megtartsa egyensúlyát. Ezért felépítésük spirális, mintha három szédítő kört téve meg emelkednének a magasba. Hilary Swank Az INSOLENCE reklámarca a kétszeres Oscar-díjas Hilary Swank, aki senkihez sem hasonlítható szépségével és vibráló személyiségével tökéletesen testesíti meg a független nőt. S nem beszélve kiemelkedő intelligenciájáról, mely segítette őt a számára megfelelő filmszerepek és rendezők kiválasztásában. Hilary legalább olyan fontosnak tekinti a Guerlainnél betöltött szerepét, mint színészi munkáját.

Roberto Cavalli Acqua női parfüm

https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=4924

Roberto Cavalli neves olasz designer, divattervező stílusa bárhol, bármikor felismerhető, hiszen ő teremtette meg az igazán dögös, vadmacskás, érzéki nő stílusát, melynek főbb jegyei az animális minták, kiegészítők, a buja érzékiség, mely soha nem csap át közönséges stílusba. A Cavalli parfümök is ezt a ösztönös érzékiséget hirdetik, kifejezetten olyan nőknek szánva, akik tisztában vannak önnön csáberejükkel, szexualitásukkal és ezt nem félnek kimutatni, megmutatni, vagy éppen felhasználni. Roberto Cavalli tavaly nagyot robbantott Roberto Cavalli Eau de Parfum, (mint ahogy már olvashattátok a blogon) illatával, melyben valóban a Cavalli stílus esszenciája jelenik meg, minden stílusjegyével egyetemben. Most idén tavasszal a vadmacska megszelídül és behúzott karmokkal doromboló kiscicás illatot élvezhetünk a melegebb napokon. 

A Roberto Cavalli Acqua parfümöt a Földközi-tenger inspirálta, ahol a türkiz színű víz és az azúrkék ég találkozik, elképesztő frissessége felidézi a hosszú nyári napokat, amikor bőrét bearanyozta a nap. Karcsú alakja felsejlik a horizonton, amikor végig sétál a tenger mellett, élvezve annak melegen ölelő hullámait, mintha így térne vissza eredendő alkotóeleméhez. A Roberto Cavalli Acqua, ahogy a neve is mutatja frissítően vizes parfüm, mely messze túlmutat a megszokott aquás-vizes illatokon, hiszen a "cavallis" jegyekből adódóan az illat egyszerre kellemesen friss, üde és sejtelmesen csábos, érzéki és nőies. Ígéretes példája annak, hogy egy nyári, könnyed parfüm is lehet ízig-vérig "nőcis" és kellően frissítő a nagy melegben. 

A vizes jegyek mellett a citrom friss, zamatos aromája éppen csak felvezeti a krémes jázmint, melynek enyhén vaníliás aromáját a gyöngyvirág tiszta jegye követ, megdöbbentően visszafogott, cseppet sem erőteljesen, ahogy általában egy szívjegyben szokott viselkedni. Az alapjegyben lévő pézsma melegsége, puhasága és egyben gyengédsége jól illik a vizes jegyekhez, melyek a legkevésbé sem a megszokott vizes hatást nyújtják. Az illat ereje inkább visszafogott és diszkrét, ne várjuk tőle a több méteres hatást? A Roberto Cavalli Acqua üvege az Eau de Parfum formáját követi, színe pedig a türkizkék Földközi tengert idézi. A kampány arca szintén Elisa Sednaoui francia-olasz színésznő és modell, aki tökéletes megtestesítője a Cavalli nőnek. Próbáljátok ki ezt a parfümöt, ha kellően csábos, dögös és érzéki nyári-frissítő parfümöt kerestek!

Coco Chanel Allure Pour Homme férfi parfüm

https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=256

Bárhol tör rád a felfrissülés vágya, az Allure mindig kézre áll, hogy azonnal enyhítse gondjaidat. A megújult, kimondottan örökmozgóknak tervezett parfümöt bárhol kényelmesen előkaphatod - a reptéren, az irodába, a konditeremben vagy az étteremben is. 

Az Allure-t úgy képezték ki, hogy méltó partnere legyen a világvárosok között ingázó nemzetközi vándoroknak: mozgékony, mindig bevetésre kész, és lépést tud tartani egy izgalma élettempóval. 

Akár üzleti, akár magánügyben találkozol számodra fontos emberekkel, az Allure soha nem hagy cserben: férfias, erős, ám mégis frissítő illatával hozzájárul a sikerhez. Törhetetlen és ütésálló üvegének köszönhetően nem riad vissza az utazás viszontagságaitól sem. Nélkülözhetetlen utazópartner, aki mindig készen áll az újabb kalandra.



Dior Homme Sport férfi parfüm

https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=2995

A Dior Homme Sport 2008-tól kapható, majd 2012 elején kicsit újraértelmezték a parfümöt, és Dior Homme Sport 2012 néven dobták újra piacra. Megalkotója Francois Demachy, aki az eredeti kompozícióhoz némi elegáns, gazdag, púderes felhangokat tett. 

Ez a sportos illat citrusos akkordokkal indul, gyömbér és a szicíliai citrom kiegészülésével. A kifinomult parfüm szíve az írisz, mely egy kicsit vintage jellegű. Az alap fás és aromás, főként a virginiai cédrusfának köszönhető. Az új kiadás reklámarca is Jude Law lett.

Chanel Bleu de Chanel EDT férfi parfüm

https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=4133

A Chanel Bleu de Chanel a független férfi illata, a férfiasság kifejezésének új lehetőségét adja. A Bleu de Chanel egy váratlan, fás-aromás férfi illat. Elsőre a rózsabors, a citrus és a vetiver friss és élénkítő jellegét érzékeljük, majd az illat lággyá, borostyánossá változik, a száraz cédrus és a keserű grapefruit jegyek a mediterrán táj illatát idézik fel. Végül az illat érzéki és meleg jegyei lépnek előtérbe: a tömjén, a szantálfa és a gyömbér. 

Miért kék (Bleu)? A kék szín a férfiasság alapvető színe, egyben a szabadság, a tenger, az ég és az éjszaka színe is. A Bleu de Chanel túl kék, hogy fekete legyen, és túl fekete, hogy kék legyen. Az üveg összetéveszthetetlenül Chanel: letisztult, elegáns, kifinomultan szögletes. Tökéletesen kifejezi az illatkreáció szellemiségét. A reklámfilmet az Oscar díjas Martin Scorsese rendezte, főszereplője a fiatal francia színész, Gaspard Ulliel. Az illat fő üzenete: "Légy váratlan!"

Dior Sauvage Eau Forte férfi parfüm Extrait de Parfum

https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=7427 A Sauvage legendás frissességét a víz ereje erősíti és hosszabbítja. Erősség...