Dior divatház

2017. július 25., kedd

Dolce & Gabbana D&G 1 Le Bateleur férfi parfüm

https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=3157



A CSÁBÍTÓ illata. A Le Bateleur perzsel forrósága lecsendesedik a vizes szívjegyben mieltt teljesen lenyugodna a földes alapjegyben. Egyszerre tüzes mégis friss, folyékony mégis szilárd, az illat tökéletes szimfóniája a kiegyensúlyozott ellentéteknek. Személyiség:



A Csábító Provokatív és játékos szenvedélyes, mégis irígylésre méltón nyugodt - az a férfi, aki megkapja, amit akar. Uralkodó és megkülönböztet, határozott és egyenes, a Le Bateleur egy tökéletes mediterrán csábító. Az illat provokálóan aromás és csábító vetiverből áll. Aromás és merész parfüm, a koriander és a nyírfalevelek illata a fejjegyben azonnal érezhető. Átható aromájuk keveredik az alapjegy csábító, földes textúrájú vetiverjével. Olyan érzés, mintha csobbannánk egyet a hűs vízben. Dolce&Gabbana legújabb illat-kollekciója: az Anthology öt parfümből áll, és mindegyiket egy-egy tarotlapról neveztek el.



Minden parfümnek külön "arca" és identitása van, és az illatok egyszerre használhatóak férfiak és nők által (bár nem teljesen uniszexek, van, ami egy kicsit édeskésebb, van, amelyik kevésbé). A D&G márka első parfümcsaládja két évig készült, méghozzá azzal a céllal, hogy "a feje tetejére állítsa a szépségipart".



A most kiadásra kerülő parfümöket jövőre két újabb kártyalap követi. A fotókat és a reklámszpotokat Mario Testino készítette, a pletykák szerint a tervezőpáros 25 millió dollárt költ a reklámkampányra...

Dolce & Gabbana D&G 18 La Lune női parfüm - Parfümdivat.hu

https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=3160



Az ÁLMODOZÓ illata. La Lune egy tökéletes talány: friss mégis érzéki, kápráztató mégis örökre megőrzi a titkait. Elbűvöl mindenkit, akivel találkozik sugárzó és éteri szépségével. Az illat hipnotizáló fehér virágok és puha fehér bőr keveréke.



Varázslatos keveréke a liliomnak és a tubarózsának. Az illat titokzatosan érzéki és puha textúráját a fehér bőr adja meg. Dolce&Gabbana legújabb illat-kollekciója: az Anthology öt parfümből áll, és mindegyiket egy-egy tarotlapról neveztek el.



Minden parfümnek külön "arca" és identitása van, és az illatok egyszerre használhatóak férfiak és nők által (bár nem teljesen uniszexek, van, ami egy kicsit édeskésebb, van, amelyik kevésbé). A D&G márka első parfümcsaládja két évig készült, méghozzá azzal a céllal, hogy "a feje tetejére állítsa a szépségipart".



A most kiadásra kerülő parfümöket jövőre két újabb kártyalap követi. A fotókat és a reklámszpotokat Mario Testino készítette, a pletykák szerint a tervezőpáros 25 millió dollárt költ a reklámkampányra...

Dolce & Gabbana Anthology parfüm

https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=3428



Dolce&Gabbana legújabb illat-kollekciója: az Anthology öt parfümből áll, és mindegyiket egy-egy tarotlapról neveztek el.



Minden parfümnek külön "arca" és identitása van, és az illatok egyszerre használhatóak férfiak és nők által (bár nem teljesen uniszexek, van, ami egy kicsit édeskésebb, van, amelyik kevésbé). A D&G márka első parfümcsaládja két évig készült, méghozzá azzal a céllal, hogy "a feje tetejére állítsa a szépségipart". A most kiadásra kerülő parfümöket jövőre két újabb kártyalap követi.



A fotókat és a reklámszpotokat Mario Testino készítette, a pletykák szerint a tervezőpáros 25 millió dollárt költ a reklámkampányra...

Dolce & Gabbana 6 L'Amoureux férfi parfüm

https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=3162



Az ELBŰVÖLŐ illata. Romantika mindenek felett. Személyiség: A Sármőr Gyógyíthatatlan romantikus a nemességgel járó megszállottságban, ragyogó LAmoureux összeolvasztja a még a legkritikusabb szíveket is. Mindent megkíván, amivel találkozik, mindenben az intenzitást keresi.



Az illat fás jegyek és csábító fűszerek keveréke. A rózsaszín bors lángoló intenzitása a boróka bogyó hűs vonzerejével keveredik, melyeket a pézsmás jegyek zárnak le.Illatba zárt romantika. Dolce & Gabbana legújabb illat-kollekciója: az Anthology öt parfümből áll, és mindegyiket egy-egy tarot lapról neveztek el.



Minden parfümnek külön "arca" és identitása van, és az illatok egyszerre használhatóak férfiak és nők által (bár nem teljesen uniszexek, van, ami egy kicsit édeskésebb, van, amelyik kevésbé). A D&G márka első parfümcsaládja két évig készült, méghozzá azzal a céllal, hogy "a feje tetejére állítsa a szépségipart".



A most kiadásra kerülő parfümöket jövőre két újabb kártyalap követi. A fotókat és a reklámszpotokat Mario Testino készítette, a pletykák szerint a tervezőpáros 25 millió dollárt költ a reklámkampányra...

Dolce & Gabbana D&G 10 La Roue de La Fortune unisex

https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=3159



A JÁTÉKOS illata. Kalandvágyó és kreatív a meglepetés összegzése - La Roue de la Fortune a dobókocka által vezetett. Az illat szívjegye annyira nőies, mint amennyire pazar: virágok frissessége, amely áhítatot kelt. A nőiesség jegyei vannak tökéletesen egymás mellé helyezve a férfias fás jegyekkel.



Az illat: virágzó tubarózsa és merész pacsuli kombinációja. A tubarózsa magával ragadó illata és a pacsuli veszélyesen mámorító egyvelege egy extravagáns és szenvedélyes keveréket alkot. Ez az illat azonnal a középpontba állítja viselőjét. Dolce&Gabbana legújabb illat-kollekciója: az Anthology öt parfümből áll, és mindegyiket egy-egy tarotlapról neveztek el.



Minden parfümnek külön "arca" és identitása van, és az illatok egyszerre használhatóak férfiak és nők által (bár nem teljesen uniszexek, van, ami egy kicsit édeskésebb, van, amelyik kevésbé). A D&G márka első parfümcsaládja két évig készült, méghozzá azzal a céllal, hogy "a feje tetejére állítsa a szépségipart".



A most kiadásra kerülő parfümöket jövőre két újabb kártyalap követi. A fotókat és a reklámszpotokat Mario Testino készítette, a pletykák szerint a tervezőpáros 25 millió dollárt költ a reklámkampányra...

Davidoff The Game Intense férfi parfüm

https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=5286



Ahogy a neve is sugallja, The Game Intense parfümnél nagyobbak a tétek mint elődjénél a The Game-nél. Ez az illat olyan férfiaknak szól, akik nem félnek kiállni önmagukért.



A lényeg az, hogy az élet egy nagy játék, és mindig az nyer aki a legmagabiztosabb. A nyerteseket pedig mindig tisztelet és csodálat övezi, ami még több önbizalmat szül. És a végén a nyertes mindig meghódítja királynője szívét. Uraim játékra fel!

Davidoff Cool Water férfi parfüm

https://vip-parfumeria.hu/davidoff_cool_water_man.html



A Cool Water a „valami teljesen más” keresése közben született. Ihletője az azúrkék, hűs tenger, a forró nyári levegő, a virágzó fák és az érett gyümölcsök illata. Kétértelmű, szikrázó, érzéki és tele van ellentmondásokkal, akár az igazi férfi. Először óvatosan és lágyan majd férfiasan, behatóan jelenik meg benne az erotika.



 • Történet: A kilencvenes évek nagy sikere. A Cool Water egyszerű, friss, mégis maradandó illata miatt vált népszerűvé. Nem tolakodó, kellemesen kimunkált illat. Számos férfitípust vonz magához: lezsert, intellektuálist, időset és fiatalt. A Cool Water gyümölcsös jegyekből álló illat újrafogalmazása, az új frissesség, azaz "nouvelle fraîcheur" képviselője. Ma már számos hasonló férfiparfüm kapható.



• Leírás: Nyugodt vizes jegy, amelyet menta és zöld árnyalatok élénkítenek és koriander fűszerez. Az egyértelműen virágos narancsvirágolaj-esszencia és a muskátli alapú középjegyek jellegzetesen korszerű és férfias illatot eredményeznek. Az alapjegy cédrus és tölgymoha illatát pézsma árnyalja.



• Üveg: Az üveg dombornyomású, elegáns, hűvös kékben és csillogó feketében káprázó egyszerűségében nemes vonalú palack.

Lacoste L.12.12. Rose család: Rose EDP, Rose eau fraiche, Rose eau intense

https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=7300 Az elegancia és a sport tökéletesen illenek egymáshoz. A Lacoste LAC L.12.12...