https://www.vip-parfumeria.hu/webshop/index.php?categoryID=420
Kenzo Jungle volt az első párizsi Kenzo-butik neve. A divat és az illatok közötti kapcsolat rendkívül erős. Kenzo most bemutatja a maga cyber-természetről alkotott elképzelését. A márka két témára épül: természet és szín. A természeti tematika először az állatok képzetét kelti, majd felidézi a növényzetet is.
Az elefánt Kenzo számára kultikus állat, amely szerencsét hoz és kiegészítőként díszítő funkciót is betölt. A reklám világvégét idéző környezetben ábrázol egy kultúrák keveredésében élő cybernot. Vajon ő az egyetlen túlélő közülünk?
Leírás: Modern-egzotikus illatkreáció fás, szantálos jegyekkel, egzotikus, misztikus, érzelem dús nőknek. Az illat meglepetést okoz. Kardamommal, köménnyel és szegfűszeggel megütköző mandarin robban be. Édes ylang-ylang keveredik édesgyökérrel, mangóval és napraforgóval. Pacsuli, vanília, ámbra és cashmeran teszik az illatot erőteljessé és megfoghatatlanná.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése